BehaviourMaps & Customerry bundelen sinds begin 2024 strategisch hun krachten om organisaties te helpen bij het optimaliseren van zowel interne communicatie als klantgerichtheid. Resultaat? Meer tevreden klanten, meer productiviteit en minder "waarom begrijpt die collega nooit wat ik vraag" momenten op de werkvloer. Win-win-win dus!
BehaviourMaps is gespecialiseerd in het bieden van inzicht in gedrag. Door teams inzicht te geven in hoe ze communiceren en samenwerken, creër je tal van voordelen. Dit leidt tot een grotere productiviteit, maar ook en vooral tot een verhoogd (werk)geluk. Bovendien helpt inzicht in gedrag bedrijven om hun klanten beter te begrijpen, wat een directe meerwaarde betekent voor klantgerichtheid.
Customerry helpt KMO's en solopreneurs met verbeteren van hun interne en externe klantgerichtheid. Door eenvoudige tips en no-nonsense advies leren ze bedrijven beter omgaan met klachten, efficiënter communiceren met klanten én een duidelijke positie in te nemen rond klantgerichte beloftes.
De samenwerking tussen beide bedrijven zorgt ervoor dat wel zowel intern als extern maximaal kunne ondersteunen. Eerst en vooral zijn Tom en Sarah goed op elkaar ingespeeld en delen ze de zelfde waarden. Door de gedragsinzichten van BehaviourMaps te combineren met de expertise en kennis van Customerry, krijgen bedrijven een totaaloplossing. Resultaat? Meer tevreden klanten én gelukkigere medewerkers.
Meerwaarde voor klanten:
Kom zeker eens langs op stand 140 en leg ons jouw grootste communicatie pijnpunt voor. Wedden dat we je een nuttige tip kunnen geven?