7 & 8
OKTOBER 2026

Uniek: ontdek in minder dan 3 dagen hoe klantgericht je écht bent

Nieuws

Uniek: ontdek in minder dan 3 dagen hoe klantgericht je écht bent

19/09/2024

Bij elk bedrijf staat de klant centraal, toch? Maar is dat wel echt zo, of blijkt dat in de praktijk uitvoeren toch moeilijker dan gedacht. Customerry heeft vanuit meer dan 15 jaar ervaring een unieke methode ontwikkeld om de klantgerichtheid van je organisatie op een snelle en eenvoudige manier in kaart te brengen, specifiek voor KMO's.

Klantvriendelijkheid meten, werkt dat eigenlijk wel?

Ja, maar enkel als je rekening houd met alle facetten. Natuurlijk kan je afgaan op complimenten, klachten en social media reviews of een bureau inschakelen om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Al deze technieken belichten slechts een deel van de klantbeleving. Hoe het dan wel met de algemene klantgerichtheid in jouw bedrijf gesteld is? Hoe doeltreffend is je huidige klantgerichte strategie en hoe kan je de klanttevredenheid en klantenbinding nóg verder verbeteren? 

Dat is precies wat we bij Customerry onderzoeken tijdens een Customerry scan van jouw organisatie

Wat heb jij erbij te winnen?

  • Een helder en in mensentaal geschreven rapport
  • Een duurzamere marketing aanpak: je weet immers precies welke sterke punten je in de verf mag zetten
  • Groei dankzij een duidelijk en behapbaar actieplan om nog meer tevreden en loyale klanten aan te trekken

 

De Customerry scan: onderzoek, workshop en advies in 1 pakket.

Langdradige trajecten en (te) dikke rapporten die ergens achteraan in een kast belanden? Daar doen we liever niet aan mee. Daarom hebben we voor organisaties en/of teams van 0 tot 50 personen een all-in-one basispakket uitgewerkt.

Wat mag je concreet verwachten?

  1. Een intake gesprek om te peilen naar de noden en wensen van jouw organisatie en te ontdekken of de Customerry scan jullie hierbij kan helpen. Dit gesprek is altijd vrijblijvend.
  2. Gaan we er samen voor? Top! Dan bepalen we binnen welke tijdslijn ik het onderzoek uitvoer en wat we op welke manier naar het team communiceren. Reken op minstens 5 weken doorlooptijd.
  3. Vervolgens duik ik in jullie organisatie. Ik vraag informatie op, lees me in, en spreek met een aantal medewerkers en/of klanten. Vaak gebruik ik ook mystery shopping of andere technieken. Ik pas mijn onderzoeksmethodes aan in functie van jullie sector, wensen en grootte.
  4. Op basis van de eerste input, meet ik met behulp van een online tool de interne klantgerichtheid van jullie team. Je medewerkers krijgen een in te vullen vragenlijst met vragen op maat, gebaseerd op jullie noden en wensen. Ja, ook je interne klanttevredenheid meten hoort daarbij. 
  5. Van zodra ik alles binnen heb, verwerk ik de gegevens in een duidelijk en verstaanbaar totaalrapport. Het rapport bevat zowel quick wins als structureel advies voor de toekomst.

En dan begint het echte werk. Na het opleveren van het rapport laten we je niet aan je lot over, maar voorzien we een customer experience workshop op maat van jouw organisatie. We bespreken het rapport en gaan aan de slag met de werkpunten. Ondertussen delen we graag onze klantgerichte kennis, cases, tips en tricks met jullie. Resultaat? Een stevige werkdag met aan het einde een lijst met concrete acties en projecten om je klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen.

 

3 concrete voordelen aan onze all-in-one formule

  • Tijdsbesparend
    Voor de scan komen we ongeveer 2 halve dagen ter plaatse. Het onderzoek, de interviews, analyses en optimalisatie suggesties werken we in ons eigen kantoor uit. Jij hebt dus geen onnodig productiviteitsverlies en snel een globaal beeld van je huidige klantgerichtheid en je groeipotentieel.

  • Transparant budget
    Je komt niet voor financiële verrassingen te staan, want de Customerry scan kost je precies afhankelijk van de bedrijfsgrootte maximaal 5.900 euro excl. btw en geen cent meer. 

  • Sowieso iets bijgeleerd
    Het is een gewaagde stelling, maar we durven zonder blozen garanderen dat je tijdens de customer experience audit in elk geval iets bijleert over klantbeleving én over je bedrijf. Onze handige en concrete tips geven je ongetwijfeld ook stof tot nadenken voor je volgende klantgerichte acties.

Deze website gebruikt cookies om u een betere ervaring te bieden. Meer info over cookies